Friday, January 1, 2010

my nightmare new year celebration mlm sblm

aku memule planning g ngan nana, add n cngkul.
last2 aku ngan add je yg g. sbb nana kena grounded ngan mak die.
so nk djd kn citer la kn. sumer nyer b'jln ngan baik la sumer.
ade wat snow war skali. n mndang kn aku cam jeles nk join gak
aku pon beli la 4 botol. aku plak g sengal pegang 2 botol kat tgn kanan
n kiri. tgh aku dok goncang2 tin tuh ade bdk sembur muka aku. aku bengang
laaa... aku spray blik kat dirg! last2 aku x sngka plak ade seko mamat celaka
nih nk rampas botol spray aku. hello!!! aku xkn ngalah ngan mudah la!!!
aku kejar blk n aku cube rmpas blk tin aku tu. tp malah nyer aku jatoh!!!
damn fucker btol. time tgh jatuh tuh diorg kepong aku n salah sorg dr diorg
meraba breast aku. aku bengang aku bgn ngan laju n aku baling tin kosong aku
kt bdk tuh pastuh aku g kat bdk tuh. hey aku x buta la!! aku nmpk sape yg buat.
tgn aku mmg da kepal penumbuk da nih. muke mmg da bengang gile da nih smpai
5 eko bdk yg aku jln g kt diorg tuh kebelakang bile aku dtg. pas tuh pandai plak ko
nak tolak aku ye??? tau ko takot!!! muke mmg cuak r bdk tuh. aku x kesah la kalo
ko nk gado! aku on jer! aku pk sbb new year da nk dkt aku biar je bdk tuh. n kalo
diorg carik pasal lg mmg makan boot size 7 yg aku pakai time tuh. well at least pas
tuh mmg xde sape nk sembur2 muke aku da. muke add je kena. hakhakhak n da
rest ok la. we all happy.

time nk OTW blk umh plak. aku drive. keta x de la ngah laju mane tp tetibe ade
plak teksi nih nk kuar dr blakang bas. kuar ngejut plak tuh!! da la x bg signal!!
ko nk kasi aku lepas la kalo ko xbg signal?? mmg xdpt r kn!! aku pin r teksi tuh.
pastuh aku tunjuk 'fuck' kat mmat tuh. die bengang agak nyer die kejo aku kt blakang.
die memule nk gado la kn agak nye. ntah camne bole plak die nk menggatal????
apakahhh????!!!! mayb sbb die tgk aku nih pompuan tuh yg die bole wat lwak yg xlawak.
mmg aku wat bodo r pastuh kn.

well next time dtg ramai2 n pasti kn aku bwk member ramai2 skit. kalo aku tau si awe kat
kl mmg aku bwk mamat tuh. leh jd bonzer aku. at least ade back up. nih kira pengajaran wat
aku la.. tp mmg nightmare r. nasib x kena rogol kat situ.

No comments: